Posted in Ռուսերեն 8

Домашнее задание:

Домашнее задание:

  1. Проверочная работа в блогах:
  • Лексическая работа: об’ясните, как вы понимаете следующие слова: мужество, самопожертвование, депрессия, действовать в интересах смерти.

мужество-Спокойная храбрость, присутствие духа в опасности, в беде

самопожертвование-Жертвование собою, собственными интересами на благо других.

депрессия-Болезненное состояние, вид психического расстройства.

действовать в интересах смерти-это когда не хочешь продолжать жизнь и интерес к жизни исчезает

  • Кем были девушки Джонси и Сью — героини рассказа «Последний лист»?

Они были художницами.

  • Как удалось Сью преодолеть тяжелую болезнь? 

Ему помогла старый художник и Сью начал верить себя и баротця за себя.

  • Что произошло, когда с дерева слетел последний лист? В чем заключался «шедевр» старого художника?

Когда упал последний лист, старый художник нарисовал этот «шедевр» и она начал верить себя и продолжал жить.

  • Творческая работа: напишите одно из обращений ( на выбор): к Берману, К Джонси, к Сью.

Берман был очень добрый и умный, потому что он спас жизнь Джонси. Он нарисовал шедевр и спас жизнь. Джонси был очень слабым, не верил себя и  не хочет думать о будущем, но ему помогла шедевр и он могла променять меня Джонси, она стал верить себя, стала любит жизнь и боролся за свою жизнь. А Сью был очень хорошим и очень заботливым, но мне кажется что Сью не очень хорошо отвлекает своего подругу от плохих мыслей.

  • Составьте предложения со словамивысокий, сильный, средний, иногда, часто, великий, важный, обычно.

Самое высокое здание в мире это Бурдж-Халифа.

Спортсменки очень сильные.

Я скора буду закончит средний школу.

Иногда мне хочется стать большим.

Я часто кушаю фрукты и овощи.

Ованес Туманян великий писатель.

Вчера мы писали важный экзамен.

Обычно на завтрак я ем йогурт и хлопья с молоком.

Posted in Ֆիզիկա 8

Ֆիզիկա

1.Որ մեծություննէ կոչվում մարմնի իմպուլս

Այն ֆիզիկական մեծությունը, որը հավասար է մարմնի զանգվածի և արագության արտադրյալին, կոչվում է մարմնի շարժման քանակ կամ իմպուլս 

  2.Ինչ բանաձևով է որոշվում մարմնի իմպուլսը

P=mv

 3.Ինչ միավորով է չափվում իմպուլսը միավորների ՄՀ-ում

1 կգ·մ/վ-ն է

  4.Իմպուլսը վեկտորական մեծություն է ,թե սկալյար

Վեկտորային

  5.Ինչն են անվանում համակարգի իմպուլս

Մարմինների համակարգի իմպուլս կոչվում է այդ համակարգը կազմող մարմինների իմպուլսների գումարը:

 6.Մարմինների որ համակարգն է կոչվում փակ

Մարմինների փակ համակարգ կոչվում է միայն միմյանց հետ փոխազդող մարմիններից կազմված համակարգը: Փակ համակարգ կազմող մարմինների իմպուլսների գումարը մնում է անփոփոխ:  

 7.Ձևակերպել իմպուլսի պահպանման օրենքը

Մասնավորապես, m1  և m2 զանգվածներով մարմինների փակ համակարգի համար իմպուլսի պահպանման օրենքն ունի հետևյալ տեսքը.  m1v1→+m2v2→=m1v՛1→+m2v՛2−→,որտեղv1→ ևv2→ մարմինների արագություններն են մինչև դրանց փոխազդեցությունը,իսկv՛1→ևv՛2→ ՝ փոխազդեցությունից հետո

 8.Որ շարժումն է կոչվում ռեակտիվ

Ռեակտիվ շարժում  են անվանում այն շարժումը, որի դեպքում մարմնից որոշակի արագությամբ նրա մի մասի անջատման հետևանքով մնացած մասը շարժվում է հակառակ ուղղությամբ:

  9.Ինչ կառուցվածք ունի հրթիռը

Հրթիռը բաղկացած է հիմնական մասերից պատյանից և վառելանյութից։ Պինդ վառելանյութով աշխատող հրթիռներում կերոսին կամ հեղուկ ջրածին ։
Հարթ հորիզոնական հարթության վրա v→ արագությամբ զանգվածով գունդը հարվածում է նույն զանգվածով երկրորդ գնդի։ Մինչև բախումը առաջին գնդի իմպուլսը m*v→ է, իսկ երկրորդինը՝ զրո, հետևաբար համակարգի իմպուլսը m*v→ է։ Բախումից հետո առաջին գունդը կանգ է առնում, իսկ երկրորդը կշարժվի նույն արագությամբ։

Posted in Հայոց լեզու 8

Իմ աշխարհը

Ինչպես բոլորը այդպես էլ ես, ունեմ իմ աշխարհը։ Իմ աշխարհը կատարվում է հետևյալ կերպ։
Իմ աշխարհում ես շրջապատված եմ իմ ծնողներով, քուրիկներով և ընկերով։ Իմ աշխարհում ես ունեմ նաև իմ հետաքրքրությունները։ Ես վերջերս ձեռք եմ բերել նոր հետաքրքրություն։ Նոր հետաքրքրությունս գիրք կարդալն է։ Այս հետաքրքրության շնորհիվ ես ձեռք եմ բերել նոր թեմա ընկերներիս հետ շփվելու։
Հետաքրքրություններիցս մեկն է նաև ֆիլմեր , դորամաներ դիտելը, նպատակ ունեմ կորերրեն սովորելը, բայց կարծում եմ դժվար է և չեմ կարող կամ կարող եմ, բայց երկար ժամանակ կպահանջվի ինձնից։
Իմ աշխարում ես ունեմ լիքը հետաքրքրությունն , նպատակներ։ Եվ կարծում եմ, որ բոլորնել ունեն թե հետաքրքրություններ և թե նպատակներ։