Posted in Գրականություն 8

Ծերունին և ծովը

Առաջին մաս
Առաջադրանքներ 

1. Բնութագրի՛ր տղային՝ տեքստից մեջբերումներ անելով: 

Նա օգնում էր ծերունուն, նրա ծնողները չէին թողնում նրան շփվել ծերունու հետ, բայց նա սիրում, հարգում և խղճում էր ծերունուն, նա բարի էր, ծերունուն կարողանում էր հանգստացնել, մխիթարել, ի վերջո ժպիտ պարգևել, նա մյուսների նման չէր ծիծաղում ծերունու վրա։

2. Առանձնացրո՛ւ ծերունու նկարագրությունը: 

Ծերունին նիհար էր ու հյուծված, ծոծրակն ակոսված էր խոր կնճիռներով, իսկ այտերը ծածկված էին մաշկային անվնաս քաղցկեղի թուխ բծերով, որ առաջ են բերում արևադարձային ծովի հարթության մեջ արտացոլված արևի ճառագայթները։ Այդ բծերը այտերի վրայով իջնում֊հասնում էին վզին, ձեռքերի վրա երևում էին խոր սպիներ, որ պարանն էր առաջացրել խոշոր ձուկ հանելու ժամանակ։ Բայց նոր սպիներ չկային, եղածները հին էին՝ վաղուց անջուր անապատի ճաքերի նման։

3. Մեկնաբանի՛ր միտքը՝ Հին էր նրա ամեն ինչը, բացի աչքերից, իսկ աչքերի գույնը նման էր ծովին, աննկուն մարդու ուրախ աչքեր էին դրանք։

Մարդու աչքերը մարդու հոգու հայելիներն է, նրա աչքերին նայելիս, կարող էիր հասկանալ, թե ինչ բարի և պարզ հոգի ունի նա։

4. Մեկնաբանի՛ր՝ Բայց գիտեր, որ հեզությունը եկել է և իր հետ ո՛չ ամոթ է բերել, ո՛չ էլ մարդկային արժանապատվության կորուստ։

Սկզբում պարտք ես խնդրում, հետո էլ ողորմություն ես խնդրում…

Ես այս մտքից ըմբռում եմ, որ հեզությունը մեծ նշանակություն ունի կյանքում։ Հասկացա որ հեզությամբ դու ցույց ես տալիս քո դաստիրակչությունը և կխուսափես արժանապատվությունից։

Երկրորդ մաս
Առաջադրանքներ

1. Ի՞նչ էր ծովը ծերունու համար: 

Ծերունին ծովին համարում էր ինչպես իրեն  հարազատ մարդ։ Ծերունին ապրում էր ծովի հետ նա պայքարում էր նրա հետ։

Ծերունին սիրում է ծովը և մտածում է ծովի մասին, որպես կնոջ:

2 . Ներկայացրո՛ւ  ծերունու վերաբերմունքը ձկան նկատմամբ: 

Ծերունին սիրում էր ձկներին ու համարում էր ձկներին իր բարեկամները: Նա նույնիսկ ձկների հետ խոսում էր ինչպես իր ընկերոջ հետ:

3. Դուրս բեր հատվածներ, որոնք կարծում ես, կարևոր են:

Մարդուն կարելի է ոչնչացնել, բայց չի կարելի հաղթել։

Երրորդ մաս

  • Առանձնացրո՛ւ անհասկանալի բառերը, բացատրի՛ր բառարանի օգնությամբ։ 
  • Ներկայացրո՛ւ ծերունու մտորումները։ 
    Ծերունին նպատակեր դրել անպայման բռնել ձկանը, նա անդադար ասում էր, որ ես կարող Նա ամեն ինչի պատրաստ էր միայն թե բռներ այդ ձկանը։

     Տեքստից առաջանձանցրո՛ւ ծերունու բռնած ձկան նկարագրությունները։ 

    Նրա երախի սեղմ փակած կրկնակ շրթունքների տակ ութ շարքով ձգվում էին ծուռումուռ ատամները։ Ատամները նման չէին շնաձկների մեծ մասի սովորական բրգաձև ատամներին, այլ հիշեցնում էին զսպանի ճիրանների նման կեռ մարդկային մատներ։

Չորորդ մաս

1. Բնութագրի՛ր ծերունուն:
Ծերունին շատ նպատակասլաց էր։ Երբեմն-երբեմն նա կարող էր զայրանալ։

2. Ստեղծագործության վերաբերյալ գրի՛ր քո հիմնավորված կարծիքը:
Ես այս այս ստեղծագործությունը երկրորդ անգամ հաստատ չեմ կարդա։ Որովհետև բավականին երկար էր։ Այս ստեղծագործությունը կարող էր լինել ավելի կարծ համառոտ , և հստակ։ Բայց ամեն դեպքում հետաքրքիր էր։

Posted in Գրականություն 8

Աշունն իմ մտքերով

Աշունը իմ մտքերեվ շատտ գեղեցիկ է։ Աշունը իմ ամենասիրելի եղանակներից մեկն է։ Քանի որ աշնանը տեղի են ունենում ամենահավես պահերը։ Աշնանաը տեղ է ունենում տորևաթափը, անձրևը, աշնանը քիչ թե շատ հագնում ենք հաստ հագուստ։ Ես շատ-շատ եմ սիրում քագնել հաստ , անձրևներ, տերևաթափ, հիանալի եղանակ և այլն․․․․։
Աշնանը իմ մտքերով , պատկերացումով շատտ էսթետիկ է երբ տերևների մեջ քայլում ես, պառկում ես, անձրևներ են գալիս, եղանակը ուղակի հիասքանչ և քո ձեռքին կա մեկ բաժակ թեյ։ Այդ ամեն ինչը ուղղակի հիասքանչ է աշնան գրկում։