Posted in Մայրենի

Տնային առաջադրանք

Տնային աշխատանք

1.Երեք նախադասությամբ ներկայացված միտքն արտահայտի՛ր տասը նախադասությամբ։

Խելամիտ զովազդի շնորհիվ` «Ֆուձի» հյուրանոցը Ֆուձիյամա լեռան 3776 մետրանոց գագաթի շրջակայքի բազմաթիվ հյուրանոցներից 

ամենահաջողակն է: Գովազդը հետևյալն է. «Եթե Ձեր համարի պատուհանից Ֆուձիյաման դիտելուն վատ եղանակը խանգարի, հյուրանոցը Ձեր վճարած վարձը կվերադարձնի»: Իսկ տեսանելիությունը տասնյոթ տարվա ընթացքում ընդամենը տասնհինգ օր է վատ եղել:

2.Նախադասությունների արտահայտած մտքերի տարբերությունը գտի՛ր. 

ի՞նչն է այդ տարբերության պատճառը:

 Ա. Սուրենին` ակումբի նախագահին, կհամոզենք: Բ. Սուրենին, ակումբի նախագահին կհամոզենք:

Ա. Սիմինդրի խիտ արտից դուրս եկավ մի ջահել կին` եղեգի պես ճոճելով բարակ իրանը:

 Բ. Սիմինդրի խիտ արտից դուրս եկավ մի ջահել կին` եղեգի պես, ճոճելով բարակ իրանը:

3.Բարդ նախադասությունը պարզ նախադասություններով արտահայտի՛ր։

Հարավային Աֆրիկայում կա մի բույս, որը հիմնականում թիթեռներով է սնվում:
Կա մի բույս,որը սնվում է թիթեռներով:

Անգլիայում մեծ համարում ունի խոլորձ (օրխիդեա) ծաղիկը, որն ունի չորս հազար տեսակ:
Անգլիայի մեծ ծաղիկ խոլորձ(օրխիդեա)անի չորս հազար տեսակ

Առավել արժեքավոր է այն տեսակը, որի հոտը շարունակ փոխվում է:

Մոնղոլիայի երկարակյացների մեջ, որոնց միջին տարիքը գերազանցում է հարյուրը, չկա ոչ մի տղամարդ:

Արդեն գիտական պատասխան կա այն հարցին, թե ո՞ր տարիքից են երեխաները սկսում հեքիաթ սիրել:

Posted in Ռուսերեն 6

Домашнее задание

1.Анна любит мороженное,она каждый день покупает его…
2.Это мой друг Дмитрий,я очень хорошо его знаю.Я люблю его.
3.Мой папа очень любит читать.Он каждый день читает газеты,когда завтракает.
4.Мои племянники учатся в школе.Сейчас они делают уроки и повторяют тест.
5.Моя тетя очень природу.
6.Ученики слушают урок преподавателя и понимает его.
7.Сейчас урок,все дети повторяют текст стихов,чтобы писать упражнения.
8.Антон ждал Ирину на улице.
9.Мы живем в Кавказе и очень любим Кавказскую кухню.
10.Я учусь в Универсальном Факультете русского языка и литературы.Я учу русский язык историю литературы.
11.Вы читаете «Хамингуэй» в США?
12.Я слушаю музыку Шопена.
13.Настя очень много занимается,сейчас она учит грамматику.
14.Гриша очень умный мальчик,он любит математику.
15.Маргарита сейчас живет в Мадриде,она там учится в университете,учит испанский язык и танцы,а Вика сейчас в Санкт-Петербурге,она там учит русский язык и литературу,культуру,обычаи и традиции ей очень нравится Россия,а особенно ей нравится местная кухня и климат.
16.Мои сыновья часто смотрят телевизор или футбол.Мои дочери смотрят балет и фильмы.
17.Наша бабушка ежедневно слушает по радио «Новости».
18.Я жду новый год,я очень люблю наряжать елку,а особенно получать подарки.
19.Миша и Валя любят друг друга.Валя понимает его мысли и желание.А Миша знает что дарить ей.Он ей дарит:цветы,духи,билеты в кино и конфеты…
20.Инна любит читать толстые и умные книги,сейчас она читает книгу «Война и Мир».
21.Алиса любит поэзии,она часто читает или повторяет стихотворение (мн.ч)).
22.Сережа живет в Москве,он хорошо знает Москву,а я живу в Афине,я хорошо знаю Афину.