Posted in Մայրենի

Տնային առաջադրանք

Քննարկում՝ Քո կյանքի ժամերը:
1. Տրված բառերը խմբավորի՛ր ըստ խոսքի մասերի:

Գոյականներ — հող, սղոց, դուռ, բուժակ, փայտ, բահ, պտուտակ, գերանդի, աքցան, բժիշկ, վիրաբույժ, դեղ, դեզ, կարգին, գիշեր – ցերեկ:

Ածական – վիրավոր, մաքուր, գարնանային, հարթ, փայլուն, սև, սպիտակ, մեկիկ – մեկիկ, կանաչ, կարմիր, զգուշորեն, համառորեն, տարեցտարի:

Բայ – բուժել, փորել, ամրացնել, պտտել, կարել, ցանել, սրսկել, շաղտալ, վիրահատել, դիզել, վիրակապել, ներկել:

Հող, սղոց, դուռ, բուժակ, փայտ, բահ, պտուտակ, վիրավոր, բուժել, գերանդի, աքցան, բժիշկ, փորել, մաքուր, ամրացնել, պտտել, կարել, վիրաբույժ, ցանել, գարնանային, դեղ, սրսկել, շաղ տալ, դեզ, վիրահատել, հարթ, դիզել, վիրակապել, փայլուն, ներկել, սև, սպիտակ, մեկիկ-մեկիկ, կանաչ, կարմիր,զգուշորեն, կարգին, համառորեն, գիշեր-ցերեկ, տարեցտարի:

. Յուրաքանչյուր շարքի չորս բառերն ի՞նչ ընդհանուր հատկանիշ ունեն, որ այդ շարքի միբառը չունի:

ա) Ճանապարհ  բ) Արձան  գ) Ըմբոստ

խոնարհ        վրձին               ընդարձակ

աշխարհ        զարդ                ընդդիմադիր

խորհուրդ       զվարթ            ընձուղտ

շնորհք         վարձ                  ըմբռնելի

  1. Կետերիփոխարեն գրի՛ր ուն կամ յուն ածանցը:

Քամին խաղում էր պաղպաջյուն ալիքների հետ:

Դողդոջյուն ձայնը մատնեց, որ վախենում է:

Սիրով էր տանում հիվանդի քրթմնջունն ու բողոքը:

Ջրի ճողփյուն լսվեց. ուրեմն մոտեցել ենք:

Դալար սաղարթի սոսափյունը խաղաղություն էր բերում:

Մոտիկից լսվող ճարճատյունն անակնկալի բերեց բոլորին:

Հեղինակ՝

Թողնել մեկնաբանություն